ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس های پشتیبانی

بررسی اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102؛ خوش‌ساخت با صدای باکیفیت

بدون پاسخ
فوریه 11, 2023

آنچه در این مطلب می خوانید

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102 یکی از اسپیکرهای نسبتا اقتصادی ساخت شرکت انرجایزر است که در فروشگاه دیجی‌کالا و در کل بازار ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. حدود ۷۷ درصد از خریداران این محصول در دیجی‌کالا، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه کرده‌اند و همین موضوع به‌خوبی محبوبیت آن را نشان می‌دهد. اما در کل آیا این اسپیکر ارزش خرید بالایی دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، این ویدیوی کوتاه را از دست ندهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS102

۹۰۰,۰۰۰
۸۱۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
این اسپیکر کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارد و بیشتر قسمت‌های آن از پلاستیک سخت ساخته شده است. در چند بخش بدنه شاهد قرارگیری LED هستیم که جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده‌اند. اما متاسفانه امکان خاموش کردن این LED‌ها وجود ندارد و به ناچار باید با مصرف انرژی آن‌ها کنار بیایید. یکی از ضعف‌های نسبی این اسپیکر، باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که می‌تواند حدود ۵ ساعت شما را همراهی کند. با وجود اینکه باتری استفاده شده برای آن چندان هم ضعیف نیست، اما در هر صورت ویژگی شاخصی هم محسوب نمی‌شود.

یکی از امکانات کاربردی اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102 این است که می‌توانید از آن به عنوان پاوربانک بهره ببرید. البته ظرفیت این باتری اصلا بالا نیست ولی در هر صورت در برخی شرایط اضطراری، کار راه‌انداز است. کیفیت صدای ارائه شده توسط این اسپیکر، بین رقبای اقتصادی یکی از بهترین‌ها است. به زبان ساده صدای دریافتی از آن واضح و شفاف است و با بلند کردن صدا، با به‌هم‌ریختگی فرکانس‌ها روبرو نمی‌شویم.

بررسی هدفون گیمینگ لنوو XT92؛ جذاب با صدای معمولی

با این اسپیکر، یک بند هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که حمل و نقل آن را ساده‌تر می‌کند. در کل گزینه‌ی خوبی است و به غیر از چند نقطه ضعف نه‌چندان مهم، مشکل خاصی ندارد.

اشتراک گذاری این مطلب با:
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟