ما در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس های پشتیبانی

بررسی میکروفون یقه‌ای بیسیم بویا BY-WM4 PRO؛ یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های باکیفیت

بدون پاسخ
فوریه 12, 2023
Y2Mate یک وب‌سایت بسیار عالی با رابط کاربری آسان و کاربربسند برای دانلود ویدیو از اینترنت است که وقتی وارد آن می‌شوید، فقط یک کادر جهت قرار دادن آدرس ویدیوی مورد نظر مشاهده می‌کنید. این وب‌سایت در واقع مخصوص دانلود ویدیوهای یوتیوب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ویدیوی مورد نظر در یوتیوب کلیک راست کرده و اگر هم با گوشی در حال تماشای ویدیو هستید، آدرس URL آن را دریافت کنید. سپس آدرس مورد نظر را درون کادر یادشده قرار دهید و کلیک Start را فشار دهید.

آنچه در این مطلب می خوانید

۱. Y2Mate

Y2Mate یک وب‌سایت بسیار عالی با رابط کاربری آسان و کاربربسند برای دانلود ویدیو از اینترنت است که وقتی وارد آن می‌شوید، فقط یک کادر جهت قرار دادن آدرس ویدیوی مورد نظر مشاهده می‌کنید. این وب‌سایت در واقع مخصوص دانلود ویدیوهای یوتیوب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ویدیوی مورد نظر در یوتیوب کلیک راست کرده و اگر هم با گوشی در حال تماشای ویدیو هستید، آدرس URL آن را دریافت کنید. سپس آدرس مورد نظر را درون کادر یادشده قرار دهید و کلیک Start را فشار دهید.

حالا برای شما ویدیوی یادشده در کیفیت‌های مختلف از ۱۴۴p تا ۱۰۸۰p به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانید هر کدام را که خواستید با فرمت MP4 و WebM دریافت کنید. حجم تقریبی ویدیو هم در هر کیفیت برای شما نمایش داده می‌شود تا در صورتی که برای دانلود ویدیو محدودیت حجم دارید، بدانید کدام نسخه برای شما مناسب‌تر است.

در نهایت کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه‌ی Download کلیک کرده و منتظر بمانید تا فرایند دانلود آغاز شود. ویدیوهای دانلود شده از طریق Y2Mate را می‌توانید حتی به صورت mp3 هم دریافت کرده و بدون تصویر مشاهده کنید. این کار برای اهداف مختلف از جمله دادن تمرینات صوتی به دانش‌آموزان زبان و… مناسب است.

yt1s هم یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی است که برای دانلود ویدیو از یوتیوب می‌توان استفاده کرد. این وب‌سایت فوق‌العاده قدرتمند است و حتی به استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر IP هم نیازی نخواهد بود. با این وب‌سایت، ویدیوهای شما با کیفیت‌های گوناگون، بدون صدا، با صدا، به صورت MP3 و چندین فرمت دیگر برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

۲. SSSTik

SSSTik یکی دیگر از وب‌سایت‌های خوب دانلود ویدیو از اینترنت محسوب می‌شود که عمدتا از آن برای دانلود ویدیو از تیک‌تاک استفاده می‌شود. از جمله برتری‌های این وب‌سایت در مقایسه با سایر وب‌سایت‌هایی که برای دانلود ویدیو از تیک‌تاک استفاده می‌شوند می‌توان به دانلود ویدیو بدون واترمارک اشاره کرد که باعث می‌شود بتوانید از برخی محتوای آموزشی و سرگرم‌کننده‌ی این شبکه‌ی اجتماعی بدون اینکه واترمارکی مزاحم آن باشد استفاده کنید.

درست مثل Y2Mate، وب‌سایت SSSTik هم ویدیوها را زمانی دانلود می‌کند که در ابتدا URL ویدیوی مورد نظر خود را درون کادر مربوط به آن وارد کنید. حالا با کلیک روی گزینه‌ی Download می‌توانید ویدیوی خود را پس از چند ثانیه یا دقیقه روی سیستم ذخیره کنید. توجه داشته باشید قبل از دانلود، گزینه‌ی  Without Watermark را هم تیک‌دار کنید تا ویدیو بدون واترمارک برای شما دانلود شود.

از طریق این وب‌سایت هم شما قادر خواهید بود ویدیوهای خود را فقط به صورت صوت دریافت کنید. بدین ترتیب موسیقی‌های جذابی که گاهی اوقات روی ویدیوهای تیک‌تاک پخش می‌شوند را هم بدون مشکل می‌توانید دانلود کرده و در سیستم خود ذخیره کنید.

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-BQ2625
۲۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
۳. DownloadTwitterVideo

همانطور که از نامش پیداست، این وب‌سایت مخصوصا برای دانلود ویدیو از توییتر طراحی شده و برای دانلود ویدیو از سایر شبکه‌های اجتماعی مناسب نیست. همین هم باعث شده DownloadTwitterVideo به اندازه‌ی موارد مشابه دیگر بازدید نداشته باشد چرا که در توییتر کم پیش می‌آید ویدیویی منتشر شود که کاربران به دانلود آن علاقه داشته باشند.

با این حال اگر ویدیویی در توییتر باشد که بخواهید آن را دانلود کنید کافی است سری به این وب‌سایت زده و URL ویدیو را درون کادر مربوط به آن وارد کنید. حالا ویدیوها را در دو کیفیت MP4 و MP4 HD می‌توانید دانلود کنید و از تماشای آن‌ها بدون محدودیت لذت ببرید. متأسفانه این وب‌سایت امکان دانلود فایل به صورت MP3 را به کاربران نمی‌دهد که به خاطر ماهیت ویدیوهای توییتر این موضوع خیلی نقطه ضعف مهمی محسوب نمی‌شود.

۴. iGram

وب‌سایت چهارم، وب‌سایتی برای دانلود ویدیو از یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان یعنی اینستاگرام است. این روزها تمام قابلیت‌های اضافه شده به این شبکه‌ی اجتماعی به تولید محتوای ویدیویی مربوط می‌شوند و در نتیجه طبیعی است که کاربران تمایل داشته باشند ویدیوهای مختلفی را از آن دانلود کنند.

اگرچه اپلیکیشن‌های زیادی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارند اما وب‌سایت iGram یک وب‌سایت عالی برای انجام این کار است که به شما اجازه می‌دهد ویدیوها و ریلزهای اینستاگرامی را با فرمت MP4 و با کیفیت اصلی دانلود و روی سیستم یا گوش خود ذخیره کنید.

شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد این وب‌سایت شده و لینک ویدیوی مورد نظر را درون کادر مربوطه وارد کنید. باقی کارها را خود وب‌سایت برای شما انجام می‌دهد. اما خبر خوب اینجاست که علاوه بر ویدیو، امکان دانلود تصویر هم با سه کیفیت مختلف از طریق این وب‌سایت برای شما وجود خواهد داشت. شما می‌توانید هر تصویری را که می‌خواهید با فرمت JPEG از این وب‌سایت دانلود کنید.

لپ تاپ ۱۳.۶ اینچی اپل مدل MacBook Air-B M2 2022
۵۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
آموزش دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و گوشی (اندروید و iOS)

۵. FDown

FDown ابزاری است برای دانلود ویدیوهای عمومی و یا ریلز از فیسبوک. این وب‌سایت فقط قادر به دانلود ویدیوهای فیسبوک است و اگر سری به آن بزنید، درون کادر مربوط به لینک ویدیو هم دقیقا چنین چیزی را متوجه خواهید شد. تنها کاری که باید بکنید این است که URL ویدیوی فیسبوک را دانلود کرده و در کادر مربوطه جایگذاری کنید. شما می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود را با کیفیت عادی یا HD از این وب‌سایت دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که FDown گاهی اوقات شما را با تخمین نادرستی مواجه می‌کند. برای مثال این وب‌سایت شاید به شما بگوید ویدیوی ۳ دقیقه‌ای شما به جای ۱۸۰ ثانیه در واقع ۱۸۰ ساعت است. این موضوع را کاملا نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. فایل دانلودی شما قطعا همانی خواهد بود که انتظارش را داشتید.

FDown همچنین یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم هم دارد که Video Downloader Plus نامیده می‌شود. با کمک این افزونه شما دیگر نیازی نیست صفحه‌ی هوم فیسبوک را ترک کنید تا بتوانید ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید، فقط کافی است افزونه را اجرا کرده و ویدیو را دانلود کنید. البته این افزونه فقط امکان دانلود ویدیو با کیفیت HD را به شما می‌دهد و در نتیجه حجم آن ویدیوها بالاتر از چیزی خواهند بود که انتظارش را دارید.

در گذشته، FDown به عنوان یک ابزار دانلود ویدیوهای خصوصی از فیسبوک هم شناخته می‌شد. اگرچه این سرویس از سال ۲۰۱۹ دیگر به کار خود ادامه نداد اما همچنان روش‌های زیادی برای دانلود ویدیوهای خصوصی از این شبکه‌ی اجتماعی بزرگ وجود دارند.

۶. Pokopin

Pokopin برای دانلود ویدیوهای Pinterest کاربرد دارد. Pinterest یک بستر پر از تصاویر و ویدیوهای مختلف با موضوعات متنوع و گوناگون است که وقتی وارد آن می‌شوید، واقعا خارج شدن از آن بسیار سخت خواهد بود چرا که آنقدر تنوع دارد که شما را حسابی غرق خود می‌کند.

اگر حین گشت و گذار در Pinterest با ویدیوی جذابی مواجه شدید اما نمی‌دانید چطور باید آن را دانلود کنید، نگران نباشید. نیازی نیست حتما با سختی فراوان منبع آن ویدیو را از یوتیوب، اینستاگرام یا تیک‌تاک پیدا کرده و سپس آن را دانلود کنید. کافی است وب‌سایت Pokopin را باز کرده و با وارد کردن آدرس URL ویدیوی مورد نظر درون کادر مربوطه و کلیک روی گزینه‌ی قرمز رنگ Download، ویدیوی خود را روی سیستم یا گوشی ذخیره کنید. Pokopin سپس یک لینک دانلود برای شما به نمایش می‌گذارد که می‌توانید با کلیک روی آن، ویدیو را با فرمت MP4 دانلود کنید.

اشتراک گذاری این مطلب با:
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟